پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118674
ضرر تلفن ثابت بايد از درآمد تلفن همراه جبران شود
تاریخ انتشار : 1393/06/07 19:23:56
نمایش : 1624
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: با توجه به توان کارخانجات فارس در حوزه تجهيزات مخابراتي و تامين بازار اين استان مجددا به عنوان قطب الکترونيکي کشور مطرح خواهد شد.
 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به نقل از ايسنا، دکتر محمود واعظي در حاشيه افتتاح 22 پروژه زيرساختي شبکه مادر مخابراتي در استان فارس با بيان اين مطلب فوق و با ابراز تاسف از وضعيت فعلي فارس در صنعت مخابرات افزود: آمادگي داريم تا حد توان در راستاي رونق مجدد فعاليت‌هاي توليدي در بخش الکترونيک و مخابرات فارس وارد عمل شويم.

واعظي توليد و عرضه محصولات داخلي را بخشي از هدف اقتصاد مقاومتي دانست و اظهار کرد: با بومي‌شدن توليدات و پژوهش مي‌توانيم در نقش صادر‌کننده موفق عمل کنيم.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اين‌که بهره‌گيري از دانش فارغ‌التحصيلان رشته مخابرات مشکل اشتغال را نيز برطرف خواهد کرد، يادآور شد: در کنار به نتيجه رسيدن مباحث سخت‌افزاري به موضوع نرم‌افزاري نيز پرداخته مي‌شود تا از محتواي داخلي استفاده مطلوبي شود.

وي نسبت به راه‌اندازي شبکه ملي اطلاعات ابراز اميدواري کرد و ادامه داد: با تخصيص اعتبار کافي اين نوع خدمات به صورت گسترده‌اي ارائه خواهد شد.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با تاکيد بر اهميت رفع مشکلات تلفن ثابت در استان گفت: با توجه به صدور يک پروانه واحد جهت فعاليت شرکت مخابرات توقع مي‌رود به مشکلات تلفن ثابت و همراه نيز در قالب يک مجموعه رسيدگي شود.

واعظي افزود: ميزان ضرر‌رساني تلفن ثابت بايد از محل درآمد قابل توجه تلفن همراه جبران شود.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از وحدت ملي به عنوان مهم‌ترين هدف دولت يازدهم ياد کرد و گفت: پس از اعتماد مقام معظم رهبري، مردم و مجلس به رييس جمهوري زمان آن رسيده است که مشکلات مربوط به سياست داخلي و خارجي برطرف شود.

وي نقش ايران را در منطقه سرنوشت‌ساز توصيف کرد و توضيح داد: با وجود افرادي افراطي که با عنوان اسلام در منطقه بحران‌ساز بوده‌اند بايد اسلامي اصولي با اتکاء بر مباني اعتقادي و منطق به دنيا معرفي شود.

واعظي با اشاره به اين‌که پايه‌هاي تحريم را با سياست‌هاي منطقي لرزانده‌ايم، تصريح کرد: وضعيت ما در عرصه بين‌المللي تغيير کرده است و کشور‌ها قصد برقراري رابطه و تعامل را با ايران دارند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با تاکيد بر وضعيت قابل قبول کنترل رکود اقتصادي اضافه کرد: به دنبال کنترل تورم و دستيابي به رونق اقتصادي مشکلات مربوط به اشتغال نيز برطرف خواهد شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html